ZWROTY 
Każdy Konsument może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki, bez podawania przyczyn. Odstąpienie od umowy i zwrot są możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony czy zniszczony. Konsument chcący skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: sklep@allekki.pl lub pisemnie na adres Kwiaty s.c. Anna Lekki , Robert Lekki 32-005 Niepołomice ul. Ułanów 30 poinformować o swojej decyzji. Informację tę należy przesłać do nas, najpóźniej ostatniego dnia przed upływem terminu odstąpienia od umowy. (formularz nr 1) Zwracany towar Klient odsyła na własny koszt, firmą kurierską DHL, lub innym przewoźnikiem, w przypadku produktów które mogą ulec zniszczeniu prosimy nie wysyłać kurierem Poczta Polska. dołączając do niego otrzymany dowód sprzedaży tj. paragon fiskalny lub fakturę w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Sprzedawca w ciągu 14 dni od otrzymania od Klienta oświadczenia odstąpienia od umowy, zwraca mu wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszt dostawy towaru z wyjątkiem dodatkowych kosztów, które Klient poniósł wybierając inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności, do czasu otrzymania zwróconego towaru, lub otrzymania niezbędnych danych do dokonania zwrotu. Za towar zwracany odpowiada Klient i w razie zniszczenia, rozbicia lub zagubienia przez firmę kurierska to on rozpoczyna proces reklamacyjny i odpowiada finansowo. Jeżeli jedna ze stron umowy sprzedaży nie wykona swojego zobowiązania w określonym terminie, drugiej ze stron przysługuje odstąpienie od umowy. Zapis ten dotyczy zarówno sprzedawcy jak i klienta.

W sytuacji, gdy zwracany towar został sprowadzony dla Klienta na specjalne zamówienie , zarówno co do ilości towaru, jak i typy i  specjalnych cech towaru ,towar taki nie podlega zwrotom. 

http://allekki.pl/img/cms/formularz_zwrotu.pdf