P.Doniczka Milly Zielona Pinia + wkład 300

Polityka bezpieczeństwa

Zasady dostawy

Zasady zwrotów
Milly DBMLR to gustowny element aranżacji domu, tarasu lub ogrodu. Wyróżnia się prążkowaną powierzchnią i niepowtarzalnym efektem zaokrąglonego przejścia pomiędzy dolną a górną częścią swego cylindrycznego kształtu.
Doniczka została zaprojektowana z myślą o ułatwieniu pielęgnacji roślin. Wyposażona w praktyczny wkład, który eliminuje konieczność wypełniania całej doniczki ziemią. Wkład z rośliną można swobodnie wyjąć, korzystając z wygodnych uchwytów, co ułatwia dostęp do wnętrza doniczki i zarządzanie roślinami.
Doniczka Milly DBMLR – najważniejsze informacje
Nowoczesny design: jej cechą charakterystyczną jest prążkowna struktura, co zdecydowanie nadaje elegancji i przytulności, doskonale komponuje się z różnymi wnętrzami i aranżacjami.
Wysoka jakość i trwałość: Doniczka została wykonana z wysokiej jakości tworzywa, co zapewnia jej wytrzymałość i odporność na ekstremalne warunki atmosferyczne, w tym na mróz, wysokie temperatury i promieniowanie UV.
Praktyczny wkład: Doniczka jest wyposażona w wygodny wkład, który ułatwia zarządzanie roślinami. Dzięki temu nie trzeba wypełniać całej doniczki ziemią, a wkład z rośliną można łatwo wyjąć dzięki uchwytom, umożliwiając dostęp do wnętrza doniczki i pielęgnację roślin.
Średnica wkładu : 26 cm
Wysokość: 26 cm
Specyficzne kody
- EAN13
- 5905197567853
Zasady wysyłek
Na obszarze Polski Klient przesyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL Paczka do 30 kg - 17,00 zł; czas dostawy 2-3 dni robocze od wysyłki Ceny usług zawierają 23 % VAT W przypadku wysyłek zagranicznych (poza obszar Polski), koszt dostawy będzie szacowny indywidualnie, poprzez kontakt e-mailowy.
Dla zamówień powyżej 500zł przesyłka jest gratis, przy maksymalnej wadze do 30kg (nie dotyczy paczek niestandardowych).
W przypadku wysyłki paczek niestandardowych (mebli, produktów ciężkich lub długich) koszt dostawy będzie szacowany indywidualnie, poprzez kontakt e- mailowy.
Odbierając paczkę, Klient obowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. Jeśli paczka posiada uszkodzenia lub ubytki powstałe w trakcie transportu, Klient ma prawo żądać od pracownika firmy dostarczającej przesyłkę spisania protokołu reklamacji.
